Woven Label with design heart

€1.70 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready to ship today,
Delivery time appr. 1-3 workdays

volume:

colors:

  • 100-2020.5
The „heart“ woven labels are just a little outside the ordinary with their fun heart theme.... more
Product information - Woven Label with design heart

The „heart“ woven labels are just a little outside the ordinary with their fun heart theme. Looking to give your handmade items a personal twist? That’s just why we have designed these clothing labels. Our professional labels are unique and can be used for many purposes.
Professional-quality, woven clothing labels, available for immediate delivery in quantities from 5 pieces. 

Dimensions:
1  x  3 cm (0,4 x 1,2 inch)  -   after folding:  1  x  1,5 cm (0,4 x 0,6 inch)

Material:
The clothing labels are soft and comfortable with no scratching. 
100% polyester - dimensionally stable, colorfast, and easy-care. 
No fraying of the fabric edges because of a special hot cut process.

Care:
Special easy-care textile labels, colorfast, washable up to 90°C / 194°F.

Colors:
The following color combinations are available:
- Label color: red              Text color: white (heart is filled)
- Label color: red              Text color: white (heart not filled)
- Label color: white             Text color: silver
- Label color: white             Text color: gold
- Label color: black             Text color: silver
- Label color: black             Text color: gold

design: nice images
Related links to "Woven Label with design heart"
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "Woven Label with design heart"
∅ 5,0  of 5 14 evaluations
5 Stars
(13)
4 Stars
(1)
3 Stars
(0)
2 Stars
(0)
1 Star
(0)
Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

13 Jun 2023

sehr schöne, wertige Etiketten

Schnelle, zuverlässige Lieferung und die Ware ist wie abgebildet!

6 Jun 2022

Kleine Etiketten

Ich bin sehr zufrieden mit den Labels. Ich habe sie gekauft um die Klamotten meiner Kinder für die Kita zu kennzeichnen und das funktioniert super.

10 Mar 2022

Nette kleine Labels

Ich habe gleich nochmal 100 nachbestellt, weil ich kein Teil mehr ohne das Label aus meiner Schneiderei lasse. Super süss!

2 Mar 2022

Sehr gut

Hübsch, klein und passen überall hin. Ich nähe sie an alle meine selbstgemachten Sachen!
Habe schon 2x nachbestellt :-)

18 Dec 2021

Sehr süßi Labels mit ❤

Die süüüßiii Labels Werten was selbst genähtes auf und geben ihm einen Charme mit Herz.
Bestell auf jedenfall wieder.?

20 Apr 2021

Perfekt

11 Nov 2020

wunderschön

ich liebe diese kleinen Etiketten ♥️
sie haben die perfekte Größe und passen einfach überall hin. Schade nur, daß es nicht mehr Auswahl gibt oder man selbst eines gestalten kann...

2 Oct 2020

Perfekt

Habe die Labels in mehreren Ausführungen bestellt und bin sehr zufrieden. Sie sehen sehr schön an der genähten Kleidung aus.

13 Jun 2020

Perfekt

Sehr schöne Etiketten, Preis sehr gut. Wenn meine aufgebraucht sind bestelle ich sie auf jeden Fall wieder.

18 Mar 2020

Die kleinen Labels sind klasse und sehr niedlich an selbst genähten Babysachen. Bin froh , das ich sie hier gefunden habe. Wenn alle vernäht sind, bestelle ich auf jeden Fall wieder.

Die kleinen Labels sind klasse und sehr niedlich an selbst genähten Babysachen. Bin froh , das ich sie hier gefunden habe. Wenn alle vernäht sind, bestelle ich auf jeden Fall wieder.

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

Viewed