Prym Pliers for press fasteners, eyelets and piercing - 390 901

The Vairo pliers from Prym
€16.90 *

Prices incl. VAT plus shipping costs

Ready to ship today,
Delivery time appr. 1-3 workdays

  • 3820
The Vairo pliers from Prym (No. 390 901) Color Snaps Edition is a good alternative for anyone... more
Product information - Prym Pliers for press fasteners, eyelets and piercing - 390 901

The Vairo pliers from Prym (No. 390 901) Color Snaps Edition is a good alternative for anyone who wants to fix the snaps and pins with Prym pliers.

Included is a tool set for small and medium size pushbuttons and pins (T3 and T5).

Related links to "Prym Pliers for press fasteners, eyelets and piercing - 390 901"
Read, write and discuss reviews... more
Customer evaluation for "Prym Pliers for press fasteners, eyelets and piercing - 390 901"
∅ 4,8  of 5 2 evaluations
5 Stars
(1)
4 Stars
(1)
3 Stars
(0)
2 Stars
(0)
1 Star
(0)
Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

1 Sep 2023

leichtgängig und schnell erlernbar

Ich hatte eine alte DDR-Pinzange und wusste nie so richtig wie ich die nutzen kann. Mithilfe der einzelenen Videos wusste ich, dass mir teilweise Equipment fehlt bzw. die alte Zange nur Nieten konnte. Die Prym Zange ist zwar recht gross und immer noch leicht genug zu bedienen. Ich bin kein grosser Fan von Näh, Strick od. sonst was für Handarbeiten. Hin und wieder benötige ich doch einfache Pins um ein Kleidungsstück einfacher nutzen zu können od. für das Kind etwas passender zu machen. Dafür ist die Zange ideal. Nicht zu teuer und genug Equipment um alles möglich ausprobieren zu können. Und seitdem wird es einfacher für mich, die Sachen passender zu machen od. Puppenkleidung zu ergänzen.
Ein Stern abzug weil man erst mal die sich Videos auf Youtube suchen muss und dabei viele Beiträge sieht, die nicht für einen relevant sind.

31 May 2023

Sehr Zufrieden

Klappt einwandfrei, wir nutzen die Zange für die Pins bei Senioren. So braucht man nur die Farben nach Bewohner sortieren.

Write an evaluation
Evaluations will be activated after verification.

The fields marked with * are required.

Viewed